Hollands Glorie logo
Italië Magazine logo
Leven in Frankrijk logo
Mediterranee logo
Italien Magazin logo
Frankreich Magazin logo

Italië Magazine

Italië Magazine is het eerste travel & lifestyle magazine in Nederland en geldt als dé autoriteit op het gebied van reizen in Italië, de Italiaanse cultuur en levensstijl. Italië Magazine verrast met boeiende reportages over het unieke karakter van de verschillende regio's en de prachtige steden. Niet alleen geliefde vakantiebestemmingen komen aan bod, maar juist ook de minder bekende plekken, zodat lezers altijd weer een nieuwe kant van Italië ontdekken.

Daarnaast is er in elke editie natuurlijk veel aandacht voor de populaire Italiaanse keuken, de Italiaanse cultuur, de rijke geschiedenis en de vele kunstschatten, het beroemde design en biedt het magazine veel tips en adressen voor een onvergetelijk verblijf in dit prachtige land.

Doelgroep

  • Man / vrouw
  • 35 jaar en ouder
  • Welstandsklasse W 1 / 2
  • HBO/WO-niveau
  • Geïnteresseerd in reizen, gastronomie, mode, design, kunst en cultuur
  • Beschouwt Italië als tweede vaderland
  • Voorkeur voor Italiaanse producten
  • Serieuze oriëntatie op een (tweede) huis in Italië

Frequentie

6 x per jaar

Oplage

45.000

Bereik

130.000

Nieuwsbrief abonnees

24.500

Distributie

Italië Magazine wordt in Nederland en in België verspreid via alle belangrijke verkoopkanalen, zoals de filialen van Albert Heijn, AKO, Primera en Readshop. Italië Magazine wordt promotioneel ondersteund via advertenties en op de winkelvloer middels volumeverhogende consumentenactiviteiten.

Adverteren

Voor informatie over advertentiemogelijkheden kunt u contact opnemen met onze salesafdeling op +31 (0)20 530 25 70 of via advertising[@]creditsmedia.nl.

Website

www.italiemagazine.nl
Hollands Glorie cover
Italie Magazine cover
Leven in Frankrijk cover
Mediterranee cover
Italien Magazin cover
Frankreich Magazin cover

Contact

 

Van Slingelandtstraat 63

1051 CG Amsterdam

The Netherlands

+31 (0)20 - 530 25 70