Italië Magazine

Italië Magazine is het eerste travel & lifestyle magazine in Nederland en geldt al 30 jaar als dé autoriteit op het gebied van reizen in Italië, de Italiaanse cultuur en levensstijl. Italië Magazine verrast met boeiende reportages over het unieke karakter van de verschillende regio's en de prachtige steden. Niet alleen geliefde vakantiebestemmingen komen aan bod, maar juist ook de minder bekende plekken, zodat lezers altijd weer een nieuwe kant van Italië ontdekken.

Daarnaast is er in elke editie natuurlijk veel aandacht voor de populaire Italiaanse keuken, de Italiaanse cultuur, de rijke geschiedenis en de vele kunstschatten, het beroemde design en biedt het magazine veel tips en adressen voor een onvergetelijk verblijf in dit prachtige land.

Doelgroep

  • Man / vrouw
  • 35 jaar en ouder
  • Welstandsklasse W 1 / 2
  • HBO/WO-niveau
  • Geïnteresseerd in reizen, gastronomie, mode, design, kunst en cultuur
  • Beschouwt Italië als tweede vaderland
  • Voorkeur voor Italiaanse producten
  • Serieuze oriëntatie op een (tweede) huis in Italië

*De wegens papierschaarste gewijzigde drukoplage geldt vanaf april 2022 totdat de markt zich herstelt.

  • Frequentie
  • 6 x per jaar
  • Oplage
  • 30.000*
  • Bereik
  • 120.000
  • Nieuwsbrief abonnees
  • 24.500

Distributie

Italië Magazine wordt in Nederland en in België verspreid via alle belangrijke verkoopkanalen, zoals de filialen van Albert Heijn, Bruna, Primera en Readshop. Italië Magazine wordt promotioneel ondersteund via advertenties en op de winkelvloer middels instore promoties en pakketten.

Adverteren

Voor informatie over advertentiemogelijkheden kunt u contact opnemen met onze salesafdeling op +31 (0)20 530 25 70 of via advertising[@]creditsmedia.nl.

Website

www.italiemagazine.nl