Hollands Glorie

Hollands Glorie is een lifestyle magazine over genieten in en van eigen land. Al meer dan tien jaar wijdt het zich aan 'het mooiste in Nederland'. Met elke twee maanden reportages over historische steden en rustieke dorpen, natuurlandschappen en bijzondere plekken tot interviews met inspirerende Nederlanders, Dutch design, een culturele agenda met actuele hoogtepunten in de musea en culinaire hoogstandjes van Nederlandse koks. Boordevol charmante adressen en verassende tips!

Doelgroep

  • 60% vrouw / 40% man
  • 45 jaar en ouder
  • Welstandsklasse W 1 / 2
  • HBO/WO-niveau
  • Levensgenieter, maakt veel uitstapjes in eigen land.
  • Geïnteresseerd in kunst en cultuur, wandelen en/of fietsen in natuur, dorpen en steden met historie, stedentrips met restaurants, hotels, koken.

*De wegens papierschaarste gewijzigde drukoplage geldt vanaf april 2022 totdat de markt zich herstelt.

  • Frequentie
  • 6 x per jaar
  • Oplage
  • 22.000*
  • Bereik
  • 90.000
  • Nieuwsbrief abonnees
  • 8.000

Distributie

Hollands Glorie wordt in Nederland verspreid via alle belangrijke verkoopkanalen, zoals de filialen van Albert Heijn, Bruna, Primera en Readshop. Hollands Glorie wordt promotioneel ondersteund via advertenties en op de winkelvloer middels instore promoties en pakketten.

Adverteren

Voor informatie over advertentiemogelijkheden kunt u contact opnemen met onze salesafdeling op +31 (0)20 530 25 70 of via advertising[@]creditsmedia.nl.

Website

www.hollandsgloriemagazine.nl