Hollands Glorie

Hollands Glorie is een glossy tijdschrift over genieten in en van eigen land. Maar al te vaak wordt al het moois van Nederland over het hoofd gezien ten bate van het buitenland, maar dat is onterecht! Niet eerder was er een tijdschrift op de markt dat geheel gewijd is aan Nederland en Nederlanders.

Met reportages over steden, dorpen, landschappen en bijzondere plekjes tot interviews met inspirerende Nederlanders, Dutch design, mode van eigen bodem en culinaire hoogstandjes van Nederlandse koks. Kortom, een glossy over alles wat Nederland en de Nederlanders zo mooi maakt. Even weg was nog nooit zo dichtbij.

Doelgroep

  • Vrouw
  • 45 jaar en ouder
  • Welstandsklasse W 1 / 2
  • HBO/WO-niveau
  • Levensgenieter
  • Geïnteresseerd in reizen, gastronomie, mode, design, kunst en cultuur

*De wegens papierschaarste gewijzigde drukoplage geldt vanaf april 2022 totdat de markt zich herstelt.

  • Frequentie
  • 6 x per jaar
  • Oplage
  • 22.000*
  • Bereik
  • 90.000
  • Nieuwsbrief abonnees
  • 8.000

Distributie

Hollands Glorie wordt in Nederland en in België verspreid via alle belangrijke verkoopkanalen, zoals de filialen van Albert Heijn, AKO, Bruna, Primera en Readshop. Hollands Glorie wordt promotioneel ondersteund via advertenties en op de winkelvloer middels volumeverhogende consumentenactiviteiten.

Adverteren

Voor informatie over advertentiemogelijkheden kunt u contact opnemen met onze salesafdeling op +31 (0)20 530 25 70 of via advertising[@]creditsmedia.nl.

Website

www.hollandsgloriemagazine.nl