Leven in Frankrijk

Leven in Frankrijk verrast al 25 jaar met inspirerende reportages over de mooiste Franse steden en streken, de heerlijke cuisine en bijzondere adressen van kenners. We zoomen in op de laatste ontwikkelingen op cultureel gebied, van literatuur en cinema tot musea en architectuur.

Maar we koesteren tegelijkertijd de rijke historie, de ambachten en tradities van Frankrijk die dan ook ruim aandacht krijgen. Daarnaast bieden Nederlandse emigrés een fascinerend kijkje in hun Franse leven en achterin het tijdschrift staat het actuele aanbod van huizen, appartementen en chateaus, te huur of te koop.

Doelgroep

  • Man / vrouw
  • 40 jaar en ouder
  • Welstandsklasse W 1 / 2
  • HBO/WO-niveau
  • Francofiel
  • Geïnteresseerd in reizen, gastronomie, mode, design, kunst en cultuur
  • Beschouwt Frankrijk als tweede vaderland
  • Voorkeur voor Franse producten
  • Serieuze oriëntatie op een (tweede) huis in Frankrijk

*De wegens papierschaarste gewijzigde drukoplage geldt vanaf april 2022 totdat de markt zich herstelt.

  • Frequentie
  • 6 x per jaar
  • Oplage
  • 35.000*
  • Bereik
  • 130.000
  • Nieuwsbrief abonnees
  • 25.000

Distributie

Leven in Frankrijk wordt in Nederland en in België verspreid via alle belangrijke verkoopkanalen, zoals de filialen van Albert Heijn, AKO, Bruna, Primera en Readshop. Leven in Frankrijk wordt promotioneel ondersteund via advertenties en op de winkelvloer middels volumeverhogende consumentenactiviteiten.

Adverteren

Voor informatie over advertentiemogelijkheden kunt u contact opnemen met onze salesafdeling op +31 (0)20 530 25 70 of via advertising[@]creditsmedia.nl.

Website

www.leveninfrankrijk.nl