Italië Magazine
Italië Magazine was het eerste magazine in Nederland dat travel & lifestyle combineerde. Het geldt al 30 jaar als dé autoriteit op het gebied van reizen in Italië, de Italiaanse cultuur en levensstijl. Italië Magazine verrast met boeiende reportages over het unieke karakter van de verschillende regio's en de prachtige steden. Niet alleen geliefde vakantiebestemmingen komen aan bod, maar juist ook de minder bekende plekken, zodat lezers altijd weer een nieuwe kant van het land ontdekken. Daarnaast is er in elke editie natuurlijk veel aandacht voor de populaire Italiaanse keuken, de cultuur, de rijke geschiedenis en de vele kunstschatten, het beroemde design en biedt het magazine veel tips en adressen voor een onvergetelijk verblijf.
Doelgroep
- Man / vrouw
- 35 jaar en ouder
- Welstandsklasse W 1 / 2
- HBO/WO-niveau
- Geïnteresseerd in reizen, gastronomie, mode, design, kunst en cultuur
- Beschouwt Italië als tweede vaderland
- Voorkeur voor Italiaanse producten
- Serieuze oriëntatie op een (tweede) huis in Italië
- Frequentie
- 6 x per jaar
- Oplage
- 30.000
- Bereik
- 120.000
- Nieuwsbrief abonnees
- 24.500
Distributie
Italië Magazine wordt in Nederland en in België verspreid via alle belangrijke verkoopkanalen, zoals de filialen van Albert Heijn en Delhaize, Bruna, Primera en Standaard Boekhandels.
Middels instore promoties en pakketten wordt de zichtbaarheid in het schap vergroot.
Adverteren
Voor informatie over advertentiemogelijkheden kunt u contact opnemen met Chiara Dragone op +31 (0)20 530 25 70 of via c.dragone[@]creditsmedia.nl.